Verslag Zevenhoven 3 – TAVV 3

Je hoeft niet binnen te zitten wanneer het nat, winderig of koud is. Slecht weer is een prachtige gelegenheid om, gehuld in warme en waterdichte kleren, naar buiten te gaan en plezier te maken. Je kunt naar een voetbalwedstrijd gaan, de wind om je oren voelen suizen en de vallende bladeren vangen. Zaterdag was zo’n dag en op de affiche stond een echte derby. Na de winst van vorige week waren de verwachtingen hooggespannen vooraf, echter de wedstrijd tussen de buren Zevenhoven en TAVV werd uiteindelijk een tegenvallende wedstrijd, een derby werd het nooit.

Vanaf het begin lukte het niet om TAVV vast te zetten, de eerste kansen waren dan ook voor TAVV, de 0-1 kwam dan ook niet uit de lucht vallen.

Zevenhoven probeerde wat terug te doen, Niels opende prachtig vanaf links op Florian die Damon in stelling bracht, 1-1. Deze treffer gaf geen rust bij Zevenhoven, het spel bleef rommelig. Nog voor rust werd de 1-2 gescoord uit een vrije trap.

Na rust meer balbezit voor Zevenhoven, maar het was TAVV die veel effectiever was in het benutten van kansen. Met 1-4 kwam Zevenhoven nog goed weg.

Zaterdag een uitwedstrijd in Driebruggen tegen WDS 2, laten we hopen op beter weer en een betere wedstrijd.

Opstelling Zevenhoven: Connor v Heertum; Florian Miedema (65. Daan Brouwer), Lars Janssen, Mika Valentijn (70. Lars van Eijk), Sander de Boer; Stan Brouwer, Daan Brouwer © (46. Joey Koperberg), Niels v Rijn (46. Paul v/d Bergh); Lars van Eijk (46. Robin van Mever), Damon Boon, Patrick Verzijl