De officiƫle website van

Verslag van Pupil van de Week Luke Schoonenwolf

SV Zevenhoven- De Bilt, 9 mei 2015

Aan het begin moest ik mij bij Dolf melden. En toen ging ik met Dolf naar de bespreking. Daar gingen we broodjes eten met het eerste. Ze gingen praten over de wedstrijd en wat ze moesten doen, dat allemaal. De trainer zei dat we moeten winnen!

Toen kwam ik erachter dat Martijn de keeper mijn voetbal papa was en gingen we samen naar de kleedkamer. We gingen ons omkleden en naar het veld. Ik ging samen met de spelers de warming up doen. Ik moest heel veel op doel schieten.

Daarna ging ik met de grensrechter naar de scheidsrechter. Hij ging vertellen wat ik moest doen. De bal meenemen en voorop lopen. Ik ging met de scheidsrechter mee naar het veld. Toen ik op veld was mocht ik de aftrap nemen met de aanvoerder van SVZ. Ik mocht toen scoren bij de keeper van de tegenstander en toen heb ik gescoord! Ik ging naar de dug out om de wedstrijd te kijken.

svz-debilt

De wedstrijd begon en SVZ scoorde vrij snel de 1-0 en daarna was het heel spannend maar er werd niet meer gescoord.

Na de wedstrijd was het groot feest want het eerste ging niet degraderen en het derde was kampioen! In kleedkamer was het groot feest met harde muziek en ik mocht op de nek van iemand met de polonaise.

svz-debilt2

En daarna ging ik patat eten in de bestuurskamer. Dolf ging een toespraak houden over mij.

Daarna ging ik feesten in de kantine met de spelers. Totdat ik heel moe was en toen gingen we naar huis.

Ik wil iedereen hartstikke bedanken, ik vond het super leuk. Vooral Dolf, de trainer van het eerste en mijn voetbal papa.

Groeten van Luke