Verslag SVZ – Kickers

Vandaag moest ondertekende verstek laten gaan maar via allerlei kanalen kon hij een beetje op de hoogte blijven van deze wedstrijd. Met die info heb ik toch een verslagje weten te maken.
De 3e wedstrijd was uit bij Kickers en daar verloren dus je zou zeggen, we zijn gewaarschuwd!
We starten met: Connor, Lars, Jordy, Jop, Berry, Tobias, Lennart, Falco, Robert, Nick en Marco.
Al in de 2 min wist Marco de 1-0 te maken uit een assist Falcao. Het was Falco die naar binnen dribbelt en een mooie steekpass op Marco in huis heeft en Marco legt hem er heerlijk in!
In de 7 min geeft Robert goed voor maar niemand loopt er tegen aan.
19 min krijgen we een vrijetrap even buiten de 16, Marco staat er achter, kijkt waar de keeper staat, hoe de muur staan en beslist in welke hoek hij gaat schieten. Helaas komt de bal in de muur.
In de 24 min maakt Marco 2-0 na een misverstand in de verdediging komt Marco in een 1 op 1 met de keeper scoort.
Na 36 minuten komt er een mooie bal van Lars van achteruit en Robert geeft hem voor op broertje Nick die tikt hem binnen en het staat 3-0.
In de 39e minuut moeten we een tegen goal incasseren uit een hoekschop zodat we met een 3-1 stand de kleedkamer opzoeken voor de rust.

Gareth die er net in staat geeft voor op Marco maar die krijgt hem er niet in.
Een min later schiet Gareth uit corner maar helaas in de handen van de keeper.
Berry nog over schiet uit een knappe bal van Nick en Marco het doel ook te hoog zoekt in een 1 op 1 met de keeper valt in de 90e min toch de 4-1. De grote Berry Peters weet uit een goede vrije trap van Gareth te scoren.
We zijn de hele middag niet in de problemen geweest en door een vroege goal hebben we de hele middag op een voorsprong gestaan.
Korte conclusie: prima overwinning

Door de oren van de leider.