Verslag Pupil van de Week Naomy

Ik had van mijn papa en mama gehoord dat ik pupil van de week zou zijn op 5 december maar verder wist ik eigenlijk niet wat het in hield. Toen sinterklaas s’woensdags op visite kwam bij de voetbal kreeg ik een hele mooie uitnodiging van sinterklaas. Zaterdag 5 december was ik al vroeg uit bed want ik moest sóchtends eerst zelf voetballen tegen altior. s’Middags tegen 1 uur melde ik mij bij trainer Dennis in de kantine. Ik had er erg veel zin in en ome Koen was die middag mijn voetbalpapa.

Om 1 uur gingen we eerst de bestuurskamer in en werd een soort wedstrijd besproken wat ze moesten gaan doen. Daarna gingen we naar de kleedkamer met super gave muziek aan en trok in mijn voetbalschoenen aan en gingen we een warming-up op het eerste veld doen en daarna nog ff balletje trappen. Ik ging toen samen met leon naar de scheidsrechter toen en samen met hem gingen we de spelers ophalen. Samen met de scheidstrechter en de bal in mij hand liepen we toen het veld op naar de middenstip. De scheidsrecchter vloot dat de wedstrijd begon ik kreeg de bal en jawel hoor ik scoorde het enigste doelpunt van de middag want helaas heeft t eerste verloren.

Na afloop van de wedstrijd kreeg ik in de bestuurskamer drinken en een patatje en een bal met alle spelersnamen er op. Ik heb een super gave middag gehad met alle spelers, leiders en trainers.

Dank je wel voor de gave middag, xxxxxxxxxxxx Naomy.