De officiƫle website van

Verslag Herfsttoernooi JO9-2

Woensdag 19 oktober hadden we een herfsttoernooi bij voetbalvereniging NSV.
Omdat niet ons hele team aanwezig kon zijn hebben we een paar toppers van de JO9-1 meegenomen.
We begonnen onze eerste wedstrijd tegen NSV.
Met onze Thijs op doel moest dat natuurlijk goed komen.
Het was een mooie wedstrijd met als uitslag 1-0 voor ons met de gescoorde doelpunt van Sen.
De tweede wedstrijd moesten we tegen TAVV.
Eigenlijk ging ons dat erg goed af waren bijna alleen maar op hun helft te vinden wat je ook zag aan de eindstand 4-0 en allemaal gescoord door Stanley.
Toen hadden we even een half uur rust en ging Arie ons nog even goed uitleggen hoe we allemaal moesten staan met het mooie bord en de magneten.
Strak team achterin met Nova, Robin en Thijs.
Daarvoor Maud, Sen, Stanley en Naomy in de spits
Stanley ging de derde wedstrijd op doel en Mitch de laatste.
De derde wedstrijd mochten we spelen tegen Nieuwkoop.
Ging gelijk op wat dus eidigden in een gelijk spel 0-0.
De Laatste wedstrijd ging er om spannen.
We stonden gelijk met Altior dus als wij zouden winnen of gelijk spel dan waren wij eerste maar, het was een pittige wedstrijd met wel veel kansen maar helaas scoorde Altior het winnende doelpunt.
We zijn daardoor dan ook als tweede geeindigd wat natuurlijk ook een super mooie prestatie is.
We kregen met het hele team een heerlijke zak uitdeelchips en een vaantje voor het mee doen aan het Herfsttoernooi.
Namens het JO9-2 team willen wij dan ook het de leiders en een aantal spelers van JO9-1 bedanken dat jullie mee hebben gedaan met ons was super gezellig.

Groetjes Naomy en Inneborg