De officiƫle website van

Verkoper(s) Superloten Grote Clubactie gezocht

Binnenkort gaat de Grote Clubactie weer van start. In de afgelopen jaren hebben Ruud Bos en Mario Wouters zich ingezet om de verkoop van de superloten te organiseren, zij hebben echter een jaar geleden al te kennen gegeven hiermee te stoppen. Ondanks dat we al diverse personen hebben benaderd voor opvolging, hebben we nog geen vervanger(s) gevonden. In de afgelopen jaren is gebleken dat op relatief makkelijke wijze veel geld voor de club opgehaald kan worden met de verkoop van deze superloten. Voel jij je geroepen om je steentje bij te dragen, of wellicht met iemand samen? Neem dan contact op met Erik Luijben (06-24902188).

Overigens sta je er niet alleen voor. Nick Mooren en Jop Vianen zullen de verkoop van de ‘gewone’ loten organiseren. Indien je de verkoop van de superloten voor je rekening gaat nemen, word je vrijgesteld van overige vrijwilligerstaken.