Valste competitiestart voor Zevenhoven

Zevenhoven heeft zijn eerste competitiewedstrijd tegen Woubrugge met 1-2 verloren. Woubrugge kwam na een paar minuten spelen al op een 0-1 voorsprong. Daarna had Zevenhoven het een tijdje lastig, maar langzamerhand kwam Zevenhoven beter in de wedstrijd en vervolgens ging het op zoek naar de gelijkmaker. Na een half uur spelen kwam Zevenhoven verdiend langszij door een treffer van Berry Peters. In de tweede helft had Zevenhoven aanvankelijk ook het betere van het spel. Vanuit het niets kwamen de bezoekers opnieuw aan de leiding (1-2). Zevenhoven probeerde nog de gelijkmaker te forceren, maar tot echte grote kansen leidde dit niet meer.

Opstelling Zevenhoven: Rody Hoogendoorn; Jop Vianen, Sjoerd Zuijdervliet ©, Mika Valentijn (70. Paul v/d Bergh); Nick Vis, Wesley Fransen, Robert Mooren, Berry Peters; Robin Leliveld (70. Max Koot), Danilo Boon, Nick Mooren (85. Joey Koperberg)