Update inzake verbouwing keuken, toiletten en invalidentoilet

Voor de corona, inmiddels dus ruim 2 jaar geleden, zijn we een actie gestart om geld in te zamelen voor de verbouwing van de keuken, toiletten en een invalidentoilet. De oplettende kijker zal opgemerkt hebben dat het bord inmiddels uit de kantine is verwijderd en dat de actie is gestopt. We hebben dit gedaan doordat we de laatste jaren tijdens corona al zoveel van onze leden en mensen, die onze club een warm hart toedragen, hebben gevraagd, dat we niet meer verder willen leuren. Voor de mensen die een sticker gekocht hebben geldt dat we deze zoals afgesproken gaan verwerken in de toiletgroepen. We zijn voornemens om eind 2022 aan de verbouwing beginnen, maar dit zal ook afhangen van de planning van het bouwteam welke vooral bestaat uit vrijwilligers.

Mocht je alsnog een tegel willen kopen, dan kan dit uiteraard en dit kun je melden aan de bar of in de bestuurskamer.  We willen graag afsluiten met een speciale dank aan al onze trouwe sponsoren die de club met diverse acties in de coronatijd enorm hebben geholpen. Wij als sponsorcommissie zijn blij en trots op onze trouwe achterban.

Sponsorcommissie SVZ