Uiterste besteldatum Happy Socks vervroegd naar 5 december

Heb je een lekkere frisse sokkenla nodig? De unieke happy SVZ sokken zijn een ware aanvulling! Dit collecters item is nu voor € 12,50 te bestellen. Op deze manier kun je ook de club steunen in deze bizarre tijd, omdat van elke verkochte paar sokken de helft van de opbrengst rechtstreeks de clubkas van SV Zevenhoven ingaat! Je ontvangt ze gewoon thuis door de bus (kosten € 2,50) of haal ze zelf gratis op bij de club. De uiterste besteldatum is vervroegd naar 5 december. De sokken worden nog voor de kerst (maandag 21 december) geleverd.

Ben je op zoek naar een uniek cadeau voor jezelf of iemand anders? Ga deze kerstdagen als gezin, vriendengroep geheel in SVZ stijl! Tijdens de koude dagen zit je er heerlijk warmpjes bij met de vrolijke SVZ sokken! Geheel in kerststijl, in de huisstijl van de club, of misschien wel beide? De keuze is geheel aan jou! Ook leveren we mondkapjes in dezelfde vrolijke SVZ stijl…
De sokken en mondkapjes zijn hier te bestellen: https://clubmaterials.com/collections/zevenhoven