Uit de bestuurskamer (december 2020)

Het afgelopen jaar was ongetwijfeld een van de meest uitdagende die we in de clubgeschiedenis hebben meegemaakt.

We waren het jaar als SV Zevenhoven voortvarend gestart, vele activiteiten stonden op het programma en met ook sportief goede vooruitzichten. Terwijl we werkten om deze uitdagingen het hoofd te bieden, werd de wereld getroffen door Covid-19. De afgelopen negen maanden is een hoop gebeurt en ik blijf buitengewoon trots op ons aanpassingsvermogen en reactievermogen op de veranderende omgeving die deze wereldwijde pandemie heeft veroorzaakt. De impact van Covid-19 op onze schitterende club is ongeëvenaard.

Onze penningmeester ging steeds bedenkelijker kijken en dan is het fantastisch zoals ‘de club’ reageert met allerlei acties die werden uitgerold, waarbij vele mooie initiatieven werden ontplooid.

Dit jaar is het meer dan ooit tijd om dankbaarheid te betuigen. Namens het bestuur wil ik graag iedereen bedanken, voor jouw steun en inzet aan SV Zevenhoven. Ik kan een boel namen noemen en enkele apart naar voren halen, maar iedereen doet wat in zijn/haar vermogen ligt om zich op welke wijze in te zetten voor SV Zevenhoven. Jullie zijn echt fantastisch allemaal!

We hebben als club getoond, dat we er voor elkaar zijn, en dat we een fantastische warme en sociale club zijn.

Nu we het einde van het jaar naderen, staan we wederom voor een strenge lockdown met alle gevolgen van dien. Er is echter met de komst van vaccins toch ’n beetje licht aan het einde van de tunnel. Het is misschien erg optimistisch, dat we weer snel op ’t veld staan en we elkaar weer kunnen zien in de kantine en rond en op het veld, maar laten we hopen, dat het sneller kan dan we nu verwachten. Het eerstvolgende evenement is de Veiling in april en laten we hopen en optimistisch blijven, dat we dat door kunnen laten gaan, maar dat is nog erg onzeker uiteraard.

Normaliter zouden we begin januari bij het Oliebollentoernooi een toost uitbrengen op het nieuwe jaar en de balans opmaken van 2020, doch dit kan nu niet doorgaan uiteraard, dan doen we dat maar thuis….

Namens het bestuur wens ik iedereen het allerbeste voor de Kerstperiode en een heel GEZOND en gezellig en gelukkig 2021!