Tweede wedstrijd Zevenhoven O23

Dinsdagavond, de laatste zwoele avond van het jaar, speelde O23 in en tegen Haastrecht O23. Zevenhoven begon heel sterk aan de wedstrijd, binnen 2 minuten rondde Nick een fraaie aanval af en stond de 0-1 op het scorebord. Na 20 minuten was het Damon die de 0-2 scoorde na wederom een goede aanval van Zevenhoven. Ook Haastrecht kreeg zijn kansen en na eerst een bal onderkant lat was het een aanval later over links die door de spits werd afgerond. Nick was heel scherp dinsdagavond en onderschepte een verkeerd ingespeelde bal in de Haastrecht defensie en scoorde de 1-3.

In de rust werden een aantal wissels en omzettingen doorgevoerd. Haastrecht kreeg beter grip op de wedstrijd waar Zevenhoven verzuimde de kansen die het kreeg af te maken. Met name over de vleugels kwam Haastrecht een aantal keren goed door. Cruciaal was een overtreding op Damon, die door de scheidsrechter werd weggewoven, waarop Haastrecht uit de tegenaanval direct scoorde.

Eindstand 4-3.

Opstelling Zevenhoven: Connor v Heertum; Robin v Mever (46. Koen Akerboom); Sjoerd Zuijdervliet© (46. Florian Miedema); Mika Valentijn (70. Robin v Mever); Stan Brouwer; Paul vd Bergh; Daan Brouwer; Niels v Rijn; Nick Mooren; Damon Boon; Leon Kampman (46. Robert Mooren)