Tweede editie gemeentetoernooi

Nadat vorig jaar het gemeentetoernooi voor het eerst georganiseerd werd ter ere van het 10-jarig bestaan van de gemeente Nieuwkoop, zijn de voorbereidingen voor de tweede editie al in volle gang. Het toernooi zal dit jaar opnieuw plaatsvinden in het paasweekend, met als speeldagen zaterdag 31 maart en maandag 2 april.

Vorig jaar hebben wij het toernooi georganiseerd voor de meiden, de snelst groeiende afdeling binnen onze vereniging. Dit jaar wilden wij graag de organisatie van het onder-19 toernooi op ons nemen, en met dank aan de lobby van Sander de Boer is dit ook gelukt.

Hierdoor zullen alle O19 teams uit de gemeente op zaterdag 31 maart aantreden op ons sportcomplex. Het toernooi zal ongeveer 14:00 uur afgelopen zijn, waarna ons eerste elftal om 14:30 uur speelt tegen Rohda’76. Wij hopen hierbij op de nodige support vanaf het zonnige terras.

De verdeling van de leeftijdscategorieën is als volgt:
JO19 zaterdag 31 maart SV Zevenhoven
JO15 zaterdag 31 maart Nicolaas Boys
JO13 maandag 2 april TAVV
JO11, JO10 & JO8 zaterdag 31 maart SV Nieuwkoop
MO19, MO15 & MO11 zaterdag 31 maart Altior

Op maandag 2 april is rond 16:00 uur de prijsuitreiking van het toernooi bij NSV’46, na afloop van het toernooi voor de JO17-teams.

Verdere tijdsindelingen zullen in maart via de leiders bekend gemaakt worden. Een overzicht van de toernooien per team kunt u hier bekijken, en is in het vervolg te vinden onder de tab ‘wedstrijden’ op onze website.