Terugblik start Kabouters en vooruitblik!

Op 4 september stond de eerste Kabouter-training van het nieuwe seizoen weer gepland. Komen er 5, 8 of misschien wel 10 spelertjes? De teller stopte uiteindelijk bij 11 waarvan er in de weken daarna 10 zijn ‘overgebleven’. Voor 5 Kabouters was het allemaal niet zo nieuw omdat zij vorig jaar al enige tijd meetrainden, maar voor de andere 5 dus wel. Zie teampagina op de website voor alle namen.

Vanaf het begin konden we dus direct met een mooi groepje van 5- en 6-jarigen aan de slag. Inmiddels hebben we 4 keer getraind en is het plezier erg groot! Dat de concentratie bij een enkele Kabouter soms wat weg zakt is volledig te begrijpen. En dat er regelmatig een traan gelaten wordt is ook niet bijzonder te noemen. Mede met dank aan Yara en Zola wordt er goed gezorgd en verzorgd!

Uitgaanstip: zaterdag 4 oktober om 10:00 uur spelen deze nieuwe talenten hun eerste wedstrijd van het seizoen op ons eigen sportpark. Voor 5 kids dus ook hun eerste wedstrijd ooit! De wedstrijd is tegen de Kabouters van Kickers’69 uit Leimuiden. Kom gezellig kijken!

Uiteraard zijn nieuwe kinderen in de leeftijd van (bijna) 5 of 6 jaar ook van harte welkom om eens mee te trainen op de woensdagen van 17:00-18:00 uur. Dus kom langs, ontdek dat voetbal écht leuk is en win de Piet Precies Prijs….! Nieuwsgierig genoeg geworden?

Een sportieve groet,

Peter Buskermolen en Richard Corts