TAVV – SV Zevenhoven damesvoetbal 45+

Op vrijdagavond 27 oktober 20.00 uur heeft het dames veterinnen team van S.V. Zevenhoven gevoetbald tegen T.A.V.V. Op het Sportpark Aardam West was het druk, er werd ook een Regio Rijnstreek 45+ toernooi voor heren gespeeld.

De eerste wedstrijd begon in de stromende regen. Mieke bood aan bij SV Zevenoven op doel te gaan en ze deed dit fantastisch! Een hard schot werd door haar over getikt waardoor een snelle achterstand uitbleef. Met 3 reservespeelsters werd er volop gewisseld. Het overspelen, zonder onnodig veel te hoeven lopen, ging het team goed af. Karin en Petra speelden als gastspeelsters een prima pot. Het was Petra die na een assist van Tineke wist te scoren. TAVV wist de goed spelende verdediging van SVZ echter ook 1x te verschalken waardoor de einduitslag: 1-1 was.

Na een pauze werd er nogmaals 2x 15 minuten gespeeld. Gelukkig kon Giel zijn Altior paraplu opbergen; het was inmiddels droog geworden. Met de uitblinkende keepster Mieke op doel en Truus in de spits wisten we deze wedstrijd te winnen. Sophia, Mariska en Truus (3x) scoorden na goed voorbereidend werk van het middenveld: Petra, Janneke en Tiny. De uitstekend georganiseerde verdediging bestaande uit José, Karin en Tineke moesten echter toezien dat TAVV ook 3x het net deed bollen. De einduitslag was 3-5 voor SV Zevenhoven.

Terwijl de heren hun toernooi voorzetten maakten de dames gebruik van een warme douche. Grappig was de wc in de kleedkamer; de foto zegt genoeg. De 10 enthousiaste SVZ speelsters werden getrakteerd op een team hap en drankje. TAVV bedanken we voor de organisatie. In 2018 zal er een return ingepland worden!