SV Zevenhoven Moeders got Talent

De titel zal nog wat vraagtekens oproepen, maar het gaat hier om de aankondiging van de 2e editie van de Moederdagactiviteit bij SVZ. Waar vorig jaar de vaders aan de beurt waren, mogen dit jaar de moeders hun talenten tonen. Dit jaar zal het echter niet alleen gaan om het voetbaltalent…

De activiteit staat dit jaar een week voor Moederdag gepland, op zondagmiddag 5 mei. De dag van de bekerfinale inderdaad, daar hebben wij als organisatie dan ook rekening mee gehouden. We starten daarom om 14:00 uur bij SVZ het liefst in een outfit passend bij het thema.

Waar we bij de mannen kozen voor een Italiaans thema, wat onwijs gaaf uitpakte mede dankzij de verkleedkunsten en het Italiaanse weer.
Gaan we dit jaar voor een thema dichter bij huis, namelijk Nederland. Dus trek allemaal jullie gekste oranje outfit uit de kast. Dan zullen wij voor de rest van de invulling zorgen. Te denken valt aan Nederlandse muziek, typisch Nederlandse hapjes & oud-Hollandse spelletjes (wel voetbalgerelateerd).

Het is daarom wel handig als de deelnemers in enigszins sportieve kleding rondlopen deze dag, waarbij zeker sportschoenen aan te raden zijn!

Maar behalve het voetbaltalent bij de moeders, gaan we ook op zoek naar het leukst verklede duo & kunnen duo’s zich ook opgeven voor een taartbakwedstrijd. Bij deze taartbakwedstrijd mogen er alle soorten taarten gebakken zijn, maar uiteraard zal onze onafhankelijke jury wel themagericht beoordelen.

De kosten voor deze middag bedragen €12,50 dit is inclusief de Hollandse hapjes na afloop. Er is ruimte voor 40 moeder-kind koppels, wees er snel bij met inschrijven want de ervaring van vorige jaren leert ons dat het wel een storm kan gaan lopen.
Mocht een gezin bestaan uit meerdere enthousiaste jeugdspelers, dan kan er net als voorgaande jaren gebruik gemaakt worden van een ‘bonusmoeder’.

Inschrijven kan door een mail te sturen naar inschrijven@svzevenhoven.nl met daarbij naam van de moeder(of bonusmama), het kind(inclusief SVZ team) en telefoonnummer. Vermeld er ook bij of jullie wel of niet van te voren een taart thuis bakken om aanspraak te maken op de titel; beste taartenbakduo van SVZ.

Inschrijven kan t/m vrijdag 26 april

Bij vragen kan er contact opgenomen worden met 1 van de organisatoren; Nicole Kragtwijk (06-23673004) & Leon Kampman (06-12521917)

We hopen dat het weer net zo mooi is als vorig jaar & dat het sportcomplex 1 grote oranjezee zal worden.