De officiƫle website van

SVZ Veteranen Vrouwenvoetbal

Een groep enthousiaste voetbalsters, die jaren geleden actief waren als speelsters bij S.V.Zevenhoven en andere clubs, spelen a.s. vrijdagavond 17 april bij SVZ een vriendschappelijke wedstrijd tegen het veteranen team van H.S.V. uit de Hoef. De wedstrijd staat om 19.00 uur op het kunstgrasveld gepland.

1x in de 14 dagen trainen de dames onder leiding van Giel van Rijn. Vorig jaar was de Interland tegen het team uit Canada van Nelie van Tol de aanleiding om regelmatig te gaan trainen. Omdat het goed voor de conditie is, maar ook heel erg gezellig, is de groep doorgegaan.

Ook speelsters van buiten Zevenhoven blijken animo te hebben voor deze voetbaltraining. Momenteel trainen er 11 vrouwen. Indien er dames zijn die enige tijd geleden gevoetbald hebben en het leuk vinden om de voetbaltraining weer op te pakken: kom maandag 20 april om 20.00 uur kijken op het kunstgrasveld bij S.V.Zevenhoven. We zijn daar tot 21.00 uur actief bezig.

Maar u bent natuurlijk ook a.s. vrijdag welkom bij de wedstrijd die om 19.00 uur begint.

SAM_4847