SVZ FIFA-toernooi

Behalve het al jaren succesvolle dartstoernooi, staat ook het volgende SV Zevenhoven-kampioenschap alweer op de planning. Op 1 februari zal namelijk zowel bij de jeugd als bij de senioren gestreden worden om de titel: SVZ FIFA-koning!

Tijdens het toernooi zullen we erachter komen wie de beste e-sporter van de club is. De beste e-sporter van Ajax is Dani Hagebeuk, een gamer die zich met zijn club vorig seizoen voor de tweede maal op rij kroonde tot landskampioen van Nederland.
Met trots mogen we dan ook melden dat hij deze dag zijn gezicht zal laten zien in de SVZ kantine.

Het toernooi voor de jeugd begint op 16:30 uur en heeft plaats voor 24 deelnemers. In toernooivorm zullen de spelers hun wedstrijdjes op de Playstation 4 spelen waarna er een grote winnaar naar voren komt.

De winnaar zal zich vervolgens mogen voegen tussen de senioren, om daar zijn of haar kunsten te vertonen. Naast de jeugd FIFA-koning is er bij dit toernooi nog plaats voor 31 andere deelnemers. Dit toernooi zal starten om 20:00 uur.

Gedurende de middag/avond zullen de bar & keuken ook geopend zijn, waarbij er in de keuken een heuse FIFA-snack bereidt wordt.

Het inschrijfgeld betreft bij de senioren €12,50 en bij de jeugd €5,- & inschrijven is mogelijk via inschrijven@svzevenhoven.nl. Wees hier wel snel bij, want vol=vol en uit ervaring weten we dat dit heel snel kan gaan!

Bij beiden toernooien is het een pre dat de deelnemers met de club geassocieerd kunnen worden. Mocht je niet willen gamen, maar wel gezellig langs willen komen? Ook dan ben je van harte welkom!