SV Zevenhoven op zoek naar (oud-)leden, (oud-)vrijwilligers, supporters en sponsors

Zoals wellicht bekend wordt op vrijdag 3 juli vanaf 20.00 uur in het kader van het 50-jarig jubileum van SV Zevenhoven een grootse Reünie- & Feestavond gehouden.

Dit is toch een uniek moment om alle kampioenschappen, promoties, maar ook alle andere hilarische momenten tijdens bijvoorbeeld internationale toernooien, voetbalkampen, etc. onder het genot van een hapje en een drankje de revue te laten passeren.

reuniefoto

Op deze unieke avond zal ook veel oud-materiaal in de vorm van foto’s, film, video’s en krantenknipsels uit het roemrijke verleden getoond worden. De muzikale omlijsting op deze avond wordt verzorgd door Fresh Drive-In Show en de coverband LEK.

Inmiddels nadert het feestweekend met rasse schreden en zijn voor deze avond reeds rond de 250 aanmeldingen binnen. Het is geweldig om te zien is dat vele oud-leden en ook oud-trainers uit met name de glorieuze beginjaren van onze club nog steeds zo’n interesse en band hebben met onze club en zich hebben aangemeld voor deze reünie.

Wij zijn echter nog lang niet compleet, dus bij deze willen we (nogmaals) alle leden, oud-leden, (oud-)vrijwilligers, supporters en ieder ander die op een of andere manier bij de club betrokken is of is geweest oproepen, zich aan te melden via de jubileumwebsite van Zevenhoven en vervolgens de link aanmelden reünie aanklikken. Ook zal er in de kantine de komende weken een inschrijflijst liggen.

De inschrijving van de huidige leden en de wat recentere lichtingen loopt nog wat achter, dus bij deze willen wij hen oproepen zich aan te melden.

Verder willen we nog even benadrukken dat de trouwe supporters van onze club uiteraard van harte welkom zijn op deze avond.

Als u nog bekenden mist op de lijst met aanmeldingen, spoor diegene dan nog even aan om zich aan te melden. U kunt hier de lijst met aanmeldingen bekijken.