SV Zevenhoven op zoek naar (oud) leden en (oud) vrijwilligers

Dit jaar bestaat SV Zevenhoven 50 jaar en dat gaat in het weekend van 3 en 4 juli uitgebreid gevierd worden. Op zaterdag 4 juli speelt de club tegen FC Utrecht en op vrijdag 3 juli vind er een grootse reünie plaats. Op vrijdag 3 juli vanaf 20.00 uur hopen we zoveel mogelijk leden, oud-leden, (oud) vrijwilligers, supporters en ieder ander die op één of andere manier bij de club betrokken is geweest te mogen verwelkomen.

Voor deze reünie is de organisatie dus op zoek naar (oud) leden en (oud) vrijwilligers om gezamenlijk onder genot van een hapje en drankje herinneringen aan mooie tijden, kampioenschappen en andere hilarische/legendarische voetbalmomenten op te halen.

reuniefoto

Inmiddels zijn er al een flink aantal aanmeldingen binnen, maar we zijn nog lang niet compleet en willen hierbij alle leden en oud-leden, maar ook (oud) vrijwilligers vragen zich aan te melden via de website van Zevenhoven;
Ga naar www.svzevenhoven.nl/jubileumweekend/ en vervolgens de link aanmelden reünie aanklikken. Ook zal er in de kantine de komende weken een inschrijflijst liggen.

Het zou het natuurlijk fantastisch zijn om alle helden van weleer weer op ons sportcomplex te mogen verwelkomen en de mooie verhalen weer de revue te laten passeren.

Verder zouden we u bij deze ook willen vragen om zoveel mogelijk leden, oud-leden, (oud) vrijwilligers, supporters en ieder ander die op een of andere manier bij de club betrokken is, aan te sporen om zich aan te melden voor de avond.

Namens de jubileumcommissiehopen wij u graag op 3 juli te mogen verwelkomen.