SV Zevenhoven Clubactie lanceert 2 extra unieke teamprijzen!

De verkoop van de Superloten voor de Grote Clubactie van SV Zevenhoven is nog in volle gang. Natuurlijk zijn we blij met de inmiddels verkochte (super)loten, maar we knallen door! En daarom hebben wij, speciaal voor al onze SVZ teams, 2 unieke extra prijzen weten te realiseren.

Wanneer je met je team één of meerdere loten koopt nodigen wij je team uit op zaterdag 20 november vanaf 17.00 uur in onze dan bomvolle kantine waar we de trekking van het winnende team bekend zullen maken. Onder het genot van een door de club verzorgd hapje maken wij de winnende teams bekend.

• Een winnende team ontvangt per direct 50 consumpties en 2 heerlijke snackschotels!
  • Een ander winnend team ontvangt 15 gratis toegangskaarten voor het altijd gezellige FC Volendam die het op vrijdagavond 8 april gaan opnemen tegen De Graafschap.

Overige prijzen
En natuurlijk geldt nog steeds dat de alle kopers van de Superloten kans maken op een BBQ voor 15 personen, aangeboden door Slagerij Jeff! Daarnaast is het natuurlijk ook mogelijk dat de andere 3 aangeboden prijzen jullie kant opvalt. Twee dinerbonnen van ’t Trefpunt of padellen met Michel Zuijdervliet (incl. consumpties). En om het nog gekker te maken, de kans dat je één van de grote nationale Clubactie-prijzen wint is natuurlijk ook aanwezig!

Alle reden dus om met je team één of meerdere loten te kopen. Voor slechts 150,= koop je een Superlot waarvan 120,= rechtstreeks de clubkas ingaat! Steun de club, profiteer van een kneitergezellige middag in onze kantine en maak kans op prachtige teamprijzen!

Dames 1 heeft al het goede voorbeeld gegeven met de aankoop van een Superlot, klasse meiden! De rest kan nu natuurlijk helemaal niet meer achterblijven!

Gr. Team SV Zevenhoven Grote Clubactie