De officiƫle website van

Supportersbus vertrekt zaterdag om 13:30 uur

Aanstaande zaterdag zullen we met een (nagenoeg) volle dubbeldekker supportersbus naar Woubrugge afreizen voor de kampioenswedstrijd van ons 1e elftal! Iedereen die zich opgegeven heeft (de lijst met aanmeldingen is hier te vinden) dient om 13:15 uur bij SVZ te verzamelen, zodat de bus om 13:30 uur kan vertrekken. In tegenstelling tot eerdere berichten zal de bus voor iedereen gratis zijn, dit omdat we een groot aantal sponsoren (deze zullen we later deze week bekendmaken) voor de bus hebben gevonden! Verder wordt er voor drinken in de bus gezorgd voor zowel jong als oud, tevens wordt iedereen voorzien van geel-rode aankleding. Uiteraard hopen we dat iedereen zelf ook al zoveel mogelijk in het geel en rood verschijnt. De bus zal na afloop van de wedstrijd om 17:00 uur teruggaan naar Zevenhoven.

Er zijn momenteel toch nog een aantal plaatsen beschikbaar voor de bus. Interesse? App dan naar Erik Luijben (0624902188). Kun je onverhoopt toch niet mee met de bus? Laat dit dan via hetzelfde telefoonnummer (ook per app) weten.