Succesvolle Voetbaldag in Zevenhoven

20 april organiseerde Sport Vereniging Zevenhoven de tweede editie van de Voetbaldag, een sportieve en leuke middag voor kinderen tot en met twaalf jaar. Hier kwamen bijna 90 enthousiaste deelnemers op af, wat in combinatie met de goede temperatuur een fantastische middag opleverde.

25941485273_20577506a1_o

Foto bron: Wim Kweekel

Allereerst werden om één uur de kinderen van 5 t/m 8 jaar verwelkomt met een lunch die met enthousiasme werd ontvangen; pannenkoeken! Hierna was het tijd om te voetballen. Onder leiding van verschillende vrijwilligers werden er verschillende onderdelen gedaan, zoals partijen, voetgolf en doel schieten.

Hierna was het de beurt aan de groep tot en met 12 jaar. Ook zij deden allerlei leuke voetbalspellen, waaronder het ‘één keer raken parcours’, een pass-spel en natuurlijk de fanatieke partijspellen. Aan het einde van de sportieve middag werd er nog gezellig met de sporters en de vrijwilligers gegeten in de voetbalkantine.

Als organisatie mogen we terugkijken op een erg geslaagde dag. Leuke voetbalspellen, enthousiaste deelnemers en erg lekker weer! Graag willen we onze spelbegeleiders, teambegeleiders, de pannenkoekenbakkers, de EHBO’ers (die gelukkig werkloos zijn gebleven deze dag), fotograaf Wim Kweekel en alle andere vrijwilligers bedanken die deze dag mogelijk hebben gemaakt. Tot volgend jaar!

De foto’s van de middag zijn via deze linkjes te bekijken: