Stevig en nuttig oefenpotje voor Zevenhoven tegen Katwijk O23

In theorie krijgen wedstrijden die niet competitie- of bekergerelateerd zijn het predicaat “vriendschappelijk” met zich mee. Niets bleek minder waar gisteravond op het kleine kunstgrasveld van Zevenhoven. De aantrekkelijke – maar bij vlagen ook te harde – oefenwedstrijd tussen Zevenhoven en het Katwijk O23 van Nieuwkoper Michel Zuijdervliet bewees dat nog maar eens.

Dat een grote club als Katwijk altijd aantrekkingskracht heeft op een dorpsclub als Zevenhoven werd gisteravond nog maar eens duidelijk. Wanneer je daarbij optelt dat de geelhemden met de komst van een aantal nieuwe spelers zoals Maurits Splinter en Falco de Lange een kwaliteitsimpuls heeft ondergaan, is het niet verwonderlijk dat het publiek in grote getalen naar de Stationsweg was afgereisd.

Lees verder op 0172SPORT