Sportieve samenwerking SV Zevenhoven en Amstelhof, gratis weekpas voor alle leden!

IMG_1789Deze maand is de sponsorcommissie van SV Zevenhoven een sportieve samenwerking aangegaan met Amstelhof Sport & Health Club in Uithoorn. Deze samenwerking zorgt ervoor dat je vanaf heden onbeperkt kan sporten bij Amstelhof. Voor slechts €50,50 per maand (normaal €78,00) kun je gedurende alle openingsuren gebruik maken van alle faciliteiten, waaronder: fitness, groepslessen, zwembad, tennis, squash en golf! Tegelijkertijd spaar je elke maand €5,00 voor de vereniging, dat is dus €60,00 per jaar!

Om een goed beeld te krijgen van de mogelijkheden bij Amstelhof hebben wij voor elk lid van SV Zevenhoven een verrassing. Binnenkort ontvangt ieder lid van SVZ een gratis weekpas om kennis te maken met Amstelhof. Deze weekpas is geldig tot medio juni.

Onder elk persoon dat namens SV Zevenhoven gaat sporten bij Amstelhof verloten wij ook nog twee “ambassadeurs” lidmaatschappen. Dan betaal je niet €50,50, maar slechts €30,00 per maand!

Klik hier voor meer informatie