De officiƫle website van

Spannende kampioenswedstrijd VR1 vanavond om 20:00 uur bij SJZ

In navolging van ons VR2 elftal kan vanavond ook VR1 kampioen worden van de 4e klasse. Een makkelijke opgave gaat het echter niet worden, door de nederlaag van afgelopen week is het verschil met tegenstander SJZ slechts 1 punt met nog twee wedstrijden te gaan.

Bij een overwinning vanavond in Zoeterwoude zijn de meiden kampioen, bij een gelijkspel kunnen ze het aanstaande zaterdag zelf afmaken tegen ARC maar bij een nederlaag wordt het team van John van Veen ingehaald door SJZ en kan deze ploeg het 11 juni beslissen tegen ARC.

Dat de meiden zo dichtbij het kampioenschap zouden komen had niemand na 2 wedstrijden verwacht, deze werden namelijk verloren van SJZ en ARC, maar hierna volgde een ongekende reeks van 19 ongeslagen wedstrijden.

Vanavond zijn we er met onze socialmediakanalen live bij, dus alles is van een afstandje te volgen. Echter kunnen onze meiden alle support goed gebruiken, de aftrap is om 20:00 uur bij SJZ.