Spaar voor SV Zevenhoven bij ABS van der Weijden & Bosch Car Service Nieuwkoop

Leden en sponsoren die hun schade bij ABS van der Weijden of hun auto-onderhoud bij Bosch Car Service Nieuwkoop laten repareren dan wel laten uitvoeren, sparen automatisch voor SV Zevenhoven!

Deze bedrijven storten per reparatie tussen de € 5,00 en € 25,00 afhankelijk van het schade- c.q. onderhoudsbedrag rechtstreeks in onze clubkas!

abs-weijden-svz

Opa’s, oma’s en andere familieleden mogen natuurlijk ook meedoen!

Wat moet je doen?
Meld bij de receptie van ABS en Bosch Car Service aan de medewerker dat je lid en/of sponsor bent van SV Zevenhoven en zij registreren dan direct dat hun bijdrage naar onze club gaat!

Als je jouw auto laat repareren (schadeherstel en/of onderhoud) dan heb je de volgende extra voordelen:

• Gratis vervangend vervoer (bij schadeherstel);
  • Leenauto’s die niet ouder zijn dan 3 jaar;
  • Na reparatie wordt jouw auto van binnen en buiten gereinigd;
  • Olie, koelvloeistof en bandenspanning worden gecontroleerd voor aflevering;
  • Bij schade en/of calamiteit is ABS & Bosch Car Service 24/7 telefonisch bereikbaar;
  • 4 jaar garantie op schadeherstel, 1 jaar op onderhoud (onderdelen);
  • Geen rompslomp met de verzekeringsmaatschappij. Zij regelen het voor jou;
  • Hulp bij het invullen van het schadeformulier

Spek onze clubkas! Bij schade naar ABS Van der Weijden en bij onderhoud naar Bosch Car Service Nieuwkoop.

Energieweg 27-29 Nieuwkoop Tel. 0172-520030