Shirtsponsor JO13: Fysio Amsterdam West

De shirtsponsor van onze JO13 is Fysio Amsterdam West. Dat een fysiotherapeut erg waardevol is, zeker ook voor voetballers, dat weten de meesten wel. Vincent Lodeweges heeft dankzij zijn jarenlange ervaring zijn eigen visie kunnen ontwikkelen en heeft nu een mooie boodschap voor ons.

“Hallo ik ben Vincent Lodeweges, de vader van Fender, de trainer en de sponsor van het team JO13. Het logo van Fysio Amsterdam staat sinds dit seizoen op de shirts van dit leuke en fanatieke team. Als je niet goed kunt bewegen, als je niet durft te bewegen, als je meer moet bewegen of als je moeite hebt met bewegen: de fysiotherapeut is er voor iedereen. Omdat ik al 21 jaar mensen behandel heb ik daar mijn eigen visie op ontwikkeld. In ons team staat de mens centraal. ‘Hoe kunnen we helpen?’ is daarbij onze vraag, want deze vraag vaker stellen maakt dat we elkaar meer zien, horen en voelen.Ik heb het voorrecht om één van de trainers te mogen zijn van dit team en de spelers hiervan te mogen begeleiden. Niet alleen bij hun voetbaltechnische ontwikkeling, maar ook op sociaal vlak. Hierbij daag ik het team uit om het beste uit zichzelf te halen. Winnen en verliezen doen we samen, voetbal is immers een vereniging- en teamsport. Dit gaat niet zonder medespelers en tegenstanders. Helaas is dat niet iedereen gegeven. Dus kijk vooral niet maar mijn logo op het shirt, maar waar we voor staan. Kijk bijvoorbeeld eens op mentelityfoundation.org of lilianefonds.nl om te zien of we anderen kunnen helpen. Of op kleine schaal bij onze vereniging zelf.”