Seizoensopening

Over nog geen drie weken is het zover, dan openen we het seizoen met onze vrijwilligers, leden en alle anderen die betrokken zijn bij onze vereniging. Op zaterdag 7 september ben je vanaf 17.00 uur van harte welkom voor een hapje en een drankje. Natuurlijk kan je ook al eerder komen, want om half drie speelt ons eerste elftal thuis tegen SJC. Na het laatste fluitsignaal zetten we de BBQ aan en wordt het geheel omlijst met gezellige muziek.

Alle vrijwilligers hebben inmiddels een uitnodiging ontvangen. Echter is de seizoensopening niet alleen voor onze vrijwilligers, maar voor iedereen van onze vereniging! Voor de BBQ wordt een kleine vergoeding van 10 euro gevraagd, voor kinderen t/m 14 jaar geldt een speciaal tarief van 5 euro.

Kom je ook naar de seizoensopening? Laat het dan voor 25 augustus weten in verband met de inkoop voor de barbecue. Aanmelden kan via seizoensopening@svzevenhoven.nl of bij één van de bestuursleden.