De officiƫle website van

Seizoensopening op zaterdag 7 september

Zoals een ieder wel weet kunnen sportverenigingen niet bestaan zonder vrijwilligers. En gelukkig telt SVZ er velen. Inmiddels is het een traditie dat wij onze vrijwilligers jaarlijks in het zonnetje zetten tijdens een BBQ die plaatsvindt aan het einde van het seizoen.

Dit jaar zal het even anders gaan. In de maanden mei en juni wordt er ontzettend veel georganiseerd bij onze eigen vereniging, zoals het paardenbaktoernooi, het beachvolleybaltoernooi en de mudrun, maar ook bij verenigingen in omliggende dorpen. Om deze evenementen niet in de weg te zitten verplaatsen wij de BBQ naar zaterdag 7 september. Het zal een beregezellige start van het nieuwe voetbalseizoen worden.

In de zomervakantie zullen alle vrijwilligers uitgenodigd worden. En uiteraard zijn ook al onze andere leden en supporters (tegen een kleine bijdrage) van harte welkom. Hou dus allemaal de site in de gaten tijdens de warme zomermaanden en meld je aan.