Schrijf je in voor het Sixentoernooi op donderdag 2 juli

In de afgelopen weken hebben alle leiders van de seniorenteams (1e t/m 6e), dames en A-junioren een inschrijfformulier via Pino ontvangen voor het Sixentoernooi op donderdag 2 juli aanstaande. Het Sixentoernooi vormt de aftrap van het driedaagse Jubileumweekend. We hopen dan ook dat zoveel mogelijk spelers van de genoemde teams zich hiervoor opgeven!

Het voetballende gedeelte vindt plaats van 19:00 tot ongeveer 21:30 uur. Daarna is er voor alle deelnemers eten geregeld en zal Discotheek Fresh tijdens “de derde helft” de muziek verzorgen.

Ook vrijwilligers of niet-spelende leden kunnen zich opgeven. Stuur dan voor vrijdag 5 juni een mailtje naar sixentoernooi@svzevenhoven.nl en meld je aan voor deze gezellige voetbalavond!
Mochten leiders hun inschrijfformulier kwijtgeraakt zijn of toch nog geen formulier hebben ontvangen. Deze kun je hier nu ook downloaden. Alle leiders dienen het inschrijfformulier uiterlijk 5 juni ingeleverd te hebben. Uiteraard kan dit ook via eerdergenoemd e-mailadres.