De officiƫle website van

Robin van Rijn nieuwe coach SVZ Vrouwen 2

De opvolger van Pierre van Eijk bij Vrouwen 2 voor het seizoen 2020-2021 zal de 29-jarige, van oorsprong komend uit Delft en nu woonachtig in Ter Aar, Robin van Rijn zijn. Robin draait al heel wat jaren mee in de voetbalwereld. Hij is begonnen bij Vitesse Delft en daarna vertrokken naar Concorida, waar hij nog tot op heden voetbalt. Bij Concordia voetbalde hij 11 jaar in de selectie, waarvan 250 wedstrijden in het eerste. Voor de speelsters is Robin geen onbekende. Hij is bijna elke wedstrijd te vinden langs de lijn om de wedstrijd van dit team en uiteraard van zijn vriendin Josta te bekijken.

Wij als club en team zijn erg blij met de komst van Robin en wij wensen hem uiteraard veel succes en plezier in het nieuwe seizoen wanneer de wedstrijden weer mogen beginnen.

Pierre van Eijk blijft trainer van Vrouwen 1 & 2 en gaat in het nieuwe seizoen als coach bij Vrouwen 1 aan de slag. Wij willen Pierre graag bedanken voor het afgelopen seizoen en wensen hem heel veel succes met zijn nieuwe uitdaging.