Robert Plasmeijer benoemd tot erelid van SVZ

Gisteravond namen we tijdens de jaarvergadering afscheid van Marieke van Dam en Robert Plasmeijer als bestuursleden van SVZ. Robert werd hierbij extra in het zonnetje gezet door het tonen van een bedankfilmpje waarin diverse personen mooie woorden over hem spraken. Tot slot werd hij door voorzitter René van Zon benoemd tot erelid van SVZ.

Robert is in totaal twaalf jaar penningmeester geweest en in die tijd heeft hij ook de selectie in zijn portefeuille gehad. Daarnaast kijken we ook terug op zijn langdurige loopbaan als belangrijke speler van ons eerste elftal, is hij jarenlang leider bij de jeugd geweest en gaat hij al jaren mee als leiding op voetbalkamp.

Vanuit deze kant willen wij Robert nogmaals bedanken voor alles wat hij voor onze club heeft betekend.