De officiƫle website van

Regiocup van start, nog geen publiek welkom

We mogen weer!

Het heeft een aantal maanden geduurd maar vanaf aanstaande zaterdag zullen al onze jeugdteams actief zijn in de Regiocup. Een aantal wedstrijden verdeeld over de zaterdagen in juni tegen tegenstanders uit de omgeving.
Hoewel wij het geweldig vinden dat er gevoetbald mag worden, zijn er uiteraard wel een aantal regels aan verbonden om het zo goed mogelijk te laten verlopen.

• Toeschouwers langs de lijn zijn niet toegestaan en zullen verzocht worden om het terrein te verlaten.
  • Kleedkamers zijn geopend en voor elk team beschikbaar.
  • We willen alle bezoekende teams verzoeken om met zo min mogelijk begeleiders te komen.
  • Registratie bij het betreden van de club is verplicht.
  • De kantine wordt alleen gebruikt voor gebruik van het toilet. Binnen is een ieder verplicht tot het dragen van een mondkapje.

Als iedereen zich ook nog eens houdt aan de basisregels (1,5m afstand, bij klachten thuis blijven & hoesten/niezen in de elleboog) dan kunnen we er toch nog een mooie afsluiting van dit seizoen van maken.

We willen alle spelers & speelsters alvast heel veel plezier en succes wensen in de Regiocup!

Het programma van de Regiocup is hier te bekijken