Pupil van de Week bij SVZ 1 – Argon 1

Hallo iedereen, ik ben Jesse Mos en ik speel in de SVZ F2 en ik ben de keeper.
Vandaag mocht ik pupil van de week zijn bij de wedstrijd SVZ 1 tegen Argon 1.
Ik was wel een beetje zenuwachtig maar gelukkig was dat snel over.
De trainer SVZ 1, mr Dennis stond al te wachten op mij bij de deur en vertelde mij wat ik allemaal ging doen vandaag.
Verder werd begeleid door o.a.Jordi Aartman, dat is de keeper van SVZ 1 en dat was wel leuk want ik ben natuurlijk ook keeper maar hij was ook stagiair op mijn school de Zevenhof. Eerst mocht ik de wedstrijdbespreking bijwonen (wel veel gepraat hoor) en daarna omkleden en de warming-up doen. Ik ging met de wisselspelers een balletje trappen.
Daarna als Pupil van de Week liep ik met de 2 teams achter mij aan het veld op. Na de Tos mocht ik de aftrap doen en dan is het de bedoeling dat je dan op het doel van de tegenpartij afloopt en dan mag je schieten op het doel van de tegenstander.
Er waren ook nog een paar spelers van Argon die dachten dat ze de bal van mij af konden pakken maar ik was ze te snel af en scoorde fraai met een bekeken schot in de beneden hoek.
Helaas bracht dat geen geluk en verloor SVZ de wedstrijd met 1-3 dus dat was wel heel jammer.

Daarna mocht ik naar de bestuurskamer waar ik limonade en patat kreeg.
Daar waren ook het bestuur en trainer van Argon en de scheidsrechter
Ook was daar een meneer met grijs/ wit haar en een gekleurde bril, Dolf was zijn naam, die daar een leuk verhaaltje over mij vertelde ( dat ik de keeper van SVZ F2 was en natuurlijk dat mijn favoriete club AJAX was) en die mij ook probeerde in de maling te nemen.
Want ik kreeg als cadeautje een fles shampoo met een SVZ logo en geen bal met de namen erop want daar waren ze mee gestopt zei Dolf. Maar ik trapte er niet in en toen kreeg ik alsnog de bal met alle spelersnamen erop.
Daarna was het afgelopen en ben ik weer naar huis gegaan .
Ik heb echt een hele leuke middag gehad en wil iedereen van SVZ 1 bedanken en natuurlijk Dolf maar ook de mevrouw die zorgde voor de limonade en de patatjes.

Jesse Mos