De officiƫle website van

Prijzen jeugdverkopers

De top 3 verkopers van dit jaar die de meeste loten hadden verkocht voor de Grote Clubactie hebben hun prijzen ontvangen. Onze top verkoper Kevin is samen met een van ze vrienden meegenomen naar de voetbalwedstrijd Jong Oranje – Jong Gibraltar. Net daar achter eindigde Ivana, zij ontving een heel mooi ritualspakket. En nummer drie Luuk kreeg een geel rood SVZ pakket met een hoop lekkers er in. De JO11-1 had de teamprijs gewonnen en gaan binnenkort midget voetgolfen!

Nogmaals alle jeugdleden bedankt voor jullie inzet bij het verkopen voor de loten! Voor volgend jaar gaan wij weer achter mooie en hopelijk meer prijzen aan voor onze eigen jeugd!

Ook de kopers van de loten bedankt! 28 november was de landelijke trekking en sinds 29 november staat op de site van de Grote Clubactie of je in de prijzen bent gevallen! Je lotnummer is terug te vinden in de mail of op je bankafschrift.

Groetjes Nick & Jop