Prijswinnaars Grote Clubactie in het zonnetje gezet

Twee weken lang is onze jeugd bezig geweest om loten te verkopen voor de Grote Clubactie. In deze periode hebben ze maar liefst 1.618 loten verkocht, een geweldige prestatie! Toch willen we een aantal topverkopers extra in het zonnetje zetten. De drie best verkopende individuen werden namelijk beloond met een prijs, net als het best verkopende team. Kevin van den Bosch uit de JO9-1 was de beste verkoper en won een SVZ pakket + waardebon van Intersport-Twinsport, Sam de Boer uit de JO9-3 was een goede nummer twee en ontvang een bal van Clubmaterials + privétraining van Chris Snatersen. Mohammed-Jan Mohammad uit de JO10 werd derde en ontving een taart van Bakker de Kruijf. Het best verkopende team was de JO9-1, zij gaan op zaterdag 18 december een driekamp doen bij Turf Aalsmeer.

Voor een ieder die nog geen loten heeft gekocht, dit kan nog steeds via deze link. Ook is het nog mogelijk om Superloten te kopen.