Plan je vrijwilligerstaak alvast in

De vrijwilligerscommissie is al druk bezig met het aankomend seizoen, vanaf morgen wordt ook het programma bekend gemaakt.

Kijk alvast welke taak je leuk lijkt en schrijf je in, zodat je niet ingedeeld wordt op een moment dat het jou niet uitkomt!

Zelf je verenigingstaken inplannen biedt niet alleen flexibiliteit om jezelf met vrienden en teamgenoten in te plannen, maar ook de mogelijkheid om samen te werken met andere enthousiaste leden en de betrokkenheid bij onze club te vergroten.

In de Voetbal.nl app is ook in te zien hoeveel punten jij dit seizoen dient te halen. Hoewel dit is bijgewerkt kan het zo zijn dat het nog niet bij iedereen klopt, bijvoorbeeld wanneer je een nieuwe seizoenstaak gaat doen. Mocht het aantal punten niet kloppen of heb je andere vragen, neem contact op met barcommissie@svzevenhoven.nl!

Dus wacht niet te lang en plan het alvast in.

Met sportieve groet.
Jolanda – Jacco