Overschrijving naar SV Zevenhoven of nieuwe club

Het einde van het seizoen zit er weer aan te komen, wat betekent dat er op de achtergrond druk gepuzzeld wordt met de indelingen voor het aankomende seizoen. We willen een ieder die onverhoopt toch zijn lidmaatschap opzegt dan ook vragen om dit zo vroeg mogelijk te doen.

Mocht je naar SVZ toe willen komen, of het geel rode tenue willen inruilen voor een ander, was het tot voor kort nodig om een papieren overschrijving naar de KNVB te sturen. Dit nu niet langer het geval!
Door het sportlinksysteem hoeft de speler zelf eigenlijk niks anders meer te doen dan zichzelf aan te melden bij zijn nieuwe club. De nieuwe club verwerkt vervolgens de aanmelding in sportlink en via die weg wordt dan ook de oude club ingelicht. Zorg er wel voor dat een eventuele spelerspas in het bezit van SVZ komt.

Daarnaast moet men zich bij aan- of afmelding wel melden bij de ledenadministratie.

Bij afmelding
Via de mail van de ledenadministratie (ledenadministratie@svzevenhoven.nl). Wij hebben ook een SVZ-systeem waarin gegevens bijgehouden moeten worden.

Bij aanmelding
Moet ook het aanmeldingsformulier van SVZ ingevuld worden. Hierop staan namelijk nog meer gegevens die wij nodig hebben. En de machtiging moet ingevuld worden.

Overschrijven kan tot uiterlijk 15 juni 2016, hierna gaat de dispensatieperiode weer in.

Kijk voor meer informatie op: http://www.knvb.nl/nieuws/assist/assist/17256/hoe-werkt-digitaal-overschrijven-voor-verenigingen