De officiƫle website van

Overlijden Theo Luijben

Vrijdag 23 maart is Theo Luijben, volkomen onverwacht, door een hartstilstand om het leven gekomen. Theo was een echte clubman en is gedurende lange tijd betrokken geweest bij onze selectie. Na zijn actieve loopbaan als keeper vervulde hij diverse functies waaronder keeperstrainer en leider. Ook was hij actief als sponsor, supporter en hij was er vaak bij wanneer er iets gezelligs georganiseerd werd. Het overlijden van Theo komt als een donderslag bij heldere hemel en raakt ons allemaal diep. Namens SV Zevenhoven wensen wij Gretine, Erik, Angel, Paul, Femke en alle familie, vrienden en betrokkenen heel veel sterkte.

In overleg met de familie is besloten om alle wedstrijden van vandaag en de veiling door te laten gaan.