Ouder-kind activiteit ‘SVZ EK 2021’ op zaterdag 3 juli

Na een afwezigheid van een jaar keert de ouder-kind dag weer terug! Op zaterdagochtend 3 juli willen we met deze leuke dag het ‘moeizame’ voetbalseizoen afsluiten voor onze jeugdleden.

Voor onze nieuwe leden die niet weten wat de ouder-kind dag inhoudt, hierbij een korte introductie:

• Je kan jezelf aanmelden als jeugdspeler/jeugdspeelster samen met je vader of moeder.
  • Zijn je ouders niet in de gelegenheid om mee te doen, dan kun je een beroep doen op een bonusvader/moeder. Dit kan een broer, zus, oom, tante, neef, nicht of wie dan ook zijn met wie je de voetbalactiviteiten graag samen wil doen.
  • Gedurende de dag starten we met een voetbalactiviteit en sluiten we het uiteindelijk af met een hapje en een drankje.
  • Bij de voetbalactiviteit zullen er voornamelijk spellen gespeeld worden waarbij de samenwerking tussen ouder & kind aan de orde komt, of wordt er juist een strijd gecreëerd tussen de kinderen en ouders.

We starten 3 juli om 11 uur aan de voetbalactiviteit en sluiten daarna af met een picknick op het veld 2. Hierdoor kunnen we ons gemakkelijker houden aan de COVID-19 maatregelen en bovendien is het een gezellige manier om de dag af te sluiten. Mocht het weer de picknick niet toelaten dan zorgen we uiteraard voor een alternatief programma.

Op 2 & 3 juli staan de kwartfinales van het EK voetbal op het programma, daarom hebben wij ook gekozen voor het EK thema bij dit evenement.

We hebben al onze jeugdelftallen gekoppeld aan een deelnemend land en we zouden het superleuk vinden als de deelnemers verkleed in de kleuren van dat land naar de voetbal willen komen. Of uiteraard met iets wat typerend voor het land is.

De verdeling is als volgt:
Kabouters (geboortejaar 2014 of ouder) – België
JO8-2 – Duitsland
JO8-1 – Engeland
JO9-1 – Italië
JO10-1 – Frankrijk
JO11-1 – Spanje
JO13-1 – Turkije
MO15-1 – Portugal
JO16-1 – Zweden
JO18-1 – Polen

We hebben ervoor gekozen om enkel de kabouters uit geboortejaar 2014 en ouder toe te laten, we denken namelijk dat het gezien de onderdelen anders te moeilijk zal zijn voor de jongere kabouters.

Inschrijven kan tot 21 juni en is eenvoudig te regelen door een berichtje te sturen naar Angel Binnekamp (06-42071983) of Leon Kampman (06-12521917). Hier kunnen jullie ook terecht met eventuele vragen.

Per duo bedragen de kosten €5,- per duo en er is een maximum van 40 duo’s.

We hopen net als voorgaande jaren dat het weer mee gaat zitten en dat het enthousiasme net zo groot als anders is!