“Oud-Zevenhoven” te sterk voor “AtKleut All Stars”

Afgelopen zaterdag stond de wedstrijd tussen “Oud-Zevenhoven” en de “AtKleut All Stars” op het programma. De ‘oudjes’ kwamen al vroeg in de wedstrijd op een 1-0 voorsprong door een treffer van Marco Pellegrom. Binnen 10 minuten werd de stand weer gelijk getrokken door een benutte vrije trap van Sam Vijfhuizen: 1-1. De ploeg van Jan Wouters en Frank Möllers had tot de gelijkmaker het betere van het spel, in het tweede deel van de eerste helft namen de ‘jonkies’ het heft in handen.

Na de rust bracht oud meer snelheid binnen de lijnen en daarmee hoopte het de jonkies pijn te kunnen doen. De ingevallen Ivo van der Vlugt zorgde voor de verdiende 2-1 voorsprong. Via Danilo Boon kreeg jong nog een goede kans op de gelijkmaker, maar zijn inzet belandde op de paal. Nadat Marco Pellegrom er 3-1 van maakte was de wedstrijd beslist en in de slotfase wist men er ook nog 4-1 van te maken, opnieuw was Pellegrom de gevierde man.

Vorig jaar was AtKleut All Stars vooral in het laatste kwart van de wedstrijd de bovenliggende partij, dit jaar leek Oud-Zevenhoven er fysiek een stukker beter op te staan en kwam het conditioneel eigenlijk geen moment in de problemen. AtKleut All Stars heeft nu weer een jaar de tijd om een nieuw strijdplan voor volgend jaar te bedenken…

“Oud-Zevenhoven”

“AtKleut All Stars”