OPROEP! Scheidsrechtercoordinator(s) gezocht!

Sinds mensenheugenis is Peter van Lith tot ieders tevredenheid verantwoordelijk voor het regelen en indelen van de scheidsrechters voor onze thuiswedstrijden. Hij heeft in de loop der jaren een gigantisch netwerk opgebouwd en werkt nauw samen met buurtverenigingen en scheidsrechters uit de omgeving om een en ander in goede banen te leiden. Soms een lastige taak, doch iedereen is hier zeer dankbaar voor.
Peter heeft onlangs te kennen gegeven, dat hij deze belangrijke taak graag wil overdragen aan een opvolger, en we zijn derhalve dringend op zoek naar iemand die dit op zich wil nemen.
Het betreft scheidsrechters voor de categorie vanaf JO11 tm de senioren (incl VR), dus ongeveer 4 à 5 thuiswedstrijden per week. Uiteraard is het mogelijk, om samen met iemand deze taak op zich te nemen, vele handen maken licht werk.
Neem gerust contact op met Peter voor meer informatie en hoe hij zoal te werk gaat.

Hopelijk vinden we iemand, die zich hiervoor wil inzetten, anders hebben we binnenkort een groot probleem, want Peter wil er na al die jaren echt mee stoppen en zich toeleggen op de vele andere vrijwilligerstaken, die hij hiernaast vervult.

Laat de club niet in de kou staan en meldt je aan !
Alvast dank, en hopelijk tot snel op de club, als het allemaal weer kan en mag….

René van Zon