Oproep scheidsrechter coördinator

Al sinds jaar en dag c.q. mensenheugenis, vervult Peter van Lith de door iedereen zeer gewaardeerde taak van scheidsrechter coördinator. Maar Peter heeft al een tijdje geleden aangegeven dat hij met deze taak wil stoppen. Peter is een van de super vrijwilligers bij SVZ en doet nog vele andere dingen (o.a. grensrechter bij SVZ 1, club van 100, sportkamp, etc.).

Hij heeft in al die jaren een enorm netwerk opgebouwd waaruit hij kan putten en werkt ook samen met omliggende clubs. We hebben al eerder een oproep op de website geplaatst en enkele mensen benaderd, doch zonder resultaat. Voor de jeugdteams is intussen Petra van Lith vanuit het jeugdbestuur opgestaan die dit wil regelen, doch voor de VR 1 & 2 en de overige senioren (behalve SVZ 1) hebben we nog niemand. Indien we dit niet voor elkaar krijgen bij aanvang van het nieuwe seizoen moeten de betreffende teams zelf voor een scheidsrechter zorgen. Hopelijk komt het niet zover.
Uiteraard hebben we het stoppen van Peter niet zomaar voorbij laten gaan en hij heeft intussen samen met zijn vrouw Lenie van een welverdiend diner genoten. Peter…. ik heb je al persoonlijk bedankt, doch namens heel SVZ: onwijs bedankt!

René van Zon