Opbrengst Grote Clubactie en prijzen jeugd

De afgelopen weken is de jeugd druk bezig geweest met het verkopen van loten voor de Grote Clubactie. En dat hebben ze met een hoop enthousiasme gedaan, want er is dit jaar wederom een hoop geld op gehaald voor en door de jeugd! Een recordbedrag binnen de club van maar liefst € 5.671,20! Dit bedrag zal voor jeugdactiviteiten en met name voor het geweldige voetbalkamp weer worden gebruikt! (Begin december zal ook de eerste informatie omtrent voetbalkamp van dit jaar gedeeld worden)

Nu willen wij allereerst alle jeugd bedanken voor hun inzet, wat is iedereen goed en druk bezig geweest! Maar een aantal van jullie hebben echt heel erg hun best gedaan, in de top-10 stonden Lennard (JO9), Fos (JO9), Renzo (JO11-1), Lola (MO8), Sam (JO11-2), Thijme (JO11-2), Sijmen (JO13), Camiel (JO11-2) en Raf (JO11-1). De beste 3 zijn uiteindelijk:

1. Kevin van de Bos (JO11-1)
2. Ivana van Veen (MO17-1)
3. Luuk de Jong (JO11-1)

Gefeliciteerd Kevin, Ivana en Luuk! We nemen contact met jullie op voor jullie prijzen!

Daarnaast was er ook de team prijs, meerdere teams waren goed bezig! De top-5 bestaat uit de MO8, de JO11-2, de JO9 en de JO7. Maar de uiteindelijke winnaars zijn:

1. De JO11-1

Voor dit uitje zal contact worden opgenomen met jullie trainer.

Rest ons alleen nog om te zeggen dat er een aantal SVZ bandjes over zijn voor de jeugd die deze nog niet ontvangen hebben, je kan ons hiervoor even aantikken. Zodra de medailles van de Grote Clubactie binnen zijn voor degene die 25 of meer loten verkocht hebben zoeken we jullie op.

Nogmaals alle toppers bedankt voor jullie inzet!

De groetjes van Nick Mooren & Jop Vianen