Ook tweede fase verbouwing gaat door dankzij gulle gift van de Club van 100

De verbouwing van de kantine bestaat uit 3 fases:

• Fase 1: nieuw plafond, nieuwe bar en achterwand, een goede en eenvoudig bedienbare muziekinstallatie, een pinautomaat, nieuwe verlichting en een mooie darthoek met een extra dartbord. Er wordt hierbij ook rekening gehouden dat het energiezuinig moet zijn, dat het makkelijk is in het onderhoud en dat de kantine voor meerdere doeleinden gebruikt wordt (denk aan heldere verlichting als er gekaart wordt).
  • Fase 2: meubilair (barkrukken, hangtafels met krukken, tafels, stoelen en een stamtafel) en een nieuwe vloer.
  • Fase 3: nieuwe toiletblokken.

Tijdens de jaarvergadering was al bekend gemaakt dat de eerste fase van de verbouwing van de kantine tijdens de winterstop van start kon gaan omdat hier de afgelopen jaren een voorziening voor was getroffen, maar nu is er ook een akkoord op de tweede fase omdat de Club van 100 een bijzonder gulle gift heeft toegezegd. De Club van 100 vindt het geweldig dat er zo’n enthousiaste club vrijwilligers aan de slag gaat en staat volledig achter het initiatief om de kantine te verbouwen. De kantine is immers de ontmoetingsplaats voor alle leden en speelt een belangrijke rol binnen het sociale karakter van onze vereniging. Dankzij deze gift zal er nu dus ook een prachtige vloer in de kantine gelegd worden en zal nog voor de zomer het meubilair vervangen worden. Namens alle leden willen we de Club van 100 heel hartelijk danken!