Ook tweede editie van het Kookcafé geslaagd!

Zondag 10 november jl. stond de tweede editie van het kookcafé op het programma. Onder leiding van kok Robin Verlaan werden alle 120 aanwezigen – verdeeld over 2 shifts – getrakteerd op een heus driegangenmenu, bestaande uit carpaccio, buikspek en cheesecake.

Bij de bereiding kreeg Robin assistentie van diverse jeugdleden. Deze jeugdleden – in de leeftijdscategorie van 5 t/m 16 jaar – namen daarnaast ook de bestellingen voor de drankjes op en zorgden voor het uitserveren van zowel het eten en drinken. Zo was Lex van Zon als jongste jeugdlid hierbij betrokken en was Sanne van Dam de oudste.

De avond was verdeeld over twee groepen. Om 17:00 uur was de eerste groep welkom, om 19:30 uur werden zij ‘afgelost’ door de tweede groep. Beide groepen werden bij het betreden van het sportcomplex ontvangen door het Charles Dickens koor uit Mijdrecht, die met diverse kerstliederen het thema van deze avond (pré kerst diner) een extra tintje gaven. Bij binnenkomst van de kantine kreeg een ieder een plaatsje in het restaurant toegewezen en kon de avond beginnen. Uiteraard waren er veel ouders aanwezig van de ‘werkende’ jeugdleden, maar ook eerste elftal trainer Chris Snatersen was er met zijn schoonfamilie en vrijwel de gehele Vrouwen 2 zat aan een tafel.

Ook dit jaar werd het kookcafé als erg geslaagd beschouwd en daarnaast hield de organisatie – onder leiding van Nicole Kragtwijk en Susanne Bos – een mooi bedrag op wat gebruikt gaat worden voor de verbouwing van de toiletten.

Klik hier voor een sfeerimpressie, de foto’s zijn gemaakt door: Talitha Cornelisse Fotografie