Oliebollenverkoop 31 december

Er gaan dit jaar veel zaken anders dan wij gewend zijn, zo ook de oliebollenverkoop.

Gelukkig hebben we dit jaar wel weer een samenwerking op kunnen zetten met Bakkerij de Kruijf. Echter komen de leden dit jaar niet huis aan huis langs, dit is op dit moment helaas niet verantwoord genoeg. Om jullie toch te laten genieten van de oliebollen van Bakkerij de Kruijf en om de club te steunen gaan wij een drive-in afhaalpunt creëren. Op 31 december tussen 9 uur en 12 uur kunnen de reeds bestelde oliebollen opgehaald worden op de parkeerplaats van SV Zevenhoven.

Het enige dat jullie daarvoor moeten doen, is deze bestellijst invullen en dan doen wij de rest van het werk.

De oliebollen zijn verkrijgbaar met of zonder krenten en kosten €4,50 per zak van 5 oliebollen. Geef bij het aantal zakken die gewenst zijn aan hoeveel van elke variant er gewenst worden. Vanuit de club zal er vervolgens een tikkie verzonden worden zodat de oliebollen enkel nog maar afgehaald hoeven te worden op de dag zelf. Voor de mensen die niet in de gelegenheid zijn om de oliebollen op te komen halen, bezorgen wij ze thuis. Dit kost echter wel €2,- extra.

Als er mensen zijn die nog vragen hebben, kunnen deze gesteld worden aan Jacco Schoonenwolf (06-24229726) of aan Judith van Diemen (06-23512179)