Oliebollentoernooi SV Zevenhoven

Vrijdag 2 januari en zaterdag 3 januari 2015 organiseert SV Zevenhoven in Sporthal  De Vlijt weer het jaarlijkse zaalvoetbal oliebollentoernooi voor alle leden en is men tevens in de gelegenheid om elkaar nieuwjaar te wensen. De kabouters en F-pupillen openen het toernooi op vrijdagochtend om 09.30 uur en deze dag wordt afgesloten door de meisjes en B-junioren. Let goed op de schematijden die de komende dagen op de website zullen verschijnen. Zorg zelf voor een tenue, we spelen met hesjes. Uiteraard zal Hugo Bakker weer zorgen voor de inwendige mens (patat, oliebollen, drankjes, etc.) zodat niemand iets tekort zal komen.

Zaterdag is het dan de beurt voor senioren, leiders, trainers en iedere vrijwilliger om deel te nemen aan het toernooi. Om 14.00 uur openen we het toernooi en zorgen rond 19.00 uur bij het lopend buffet te kunnen aantreden. Dit buffet wordt verzorgd door Hugo en is er voor alle aanwezigen die SVZ een warm hart toedraagt. Dus schroom niet een bordje te pakken en er gezellig bij te komen zitten. Daarna is iedereen van harte welkom om er met elkaar een gezellig treffen van te maken. Heb je je nog niet opgegeven als team (jeugd) of als individu (senioren), bij onderstaande personen kun je terecht of informatie inwinnen:

Jeugd:
Robin Domburg, Vogelwikke 21, 06 46572222
Jesper Rijneker, Ruygenborch 3, 06 10549417

Senioren:
Ruud Augustin, Vogelwikke 20, 06 47047745
Erik Luijben, Haagwinde 8, 06 24902188

Let op: de inschrijvingen moeten uiterlijk 24 december bij ons binnen zijn.