NSV´46 wint Bart Mol Toernooi

Donderdag 28 december was weer het jaarlijkse Bart Mol toernooi in sporthal de vlijt in Zevenhoven. Het bleef spannend tot de laatste wedstrijden om zowel de eerste 2 plekken als om de laatste plek. Het waren Zevenhoven en NSV´46 die goed begonnen met hun overwinningen tegen Nicolaas Boys en HSV´69. Dus kwam de beslissing in de laatste wedstrijd die Zevenhoven en NSV´46 tegen elkaar moesten afwerken. Nsv trok aan het langste eind en wist zo met 2 teams zonder te verliezen het toernooi te winnen en moest Zevenhoven het doen met de 2de plek. Ook was de strijd om plek 3 en 4 nog spannend en moesten de 2 teams van Nicolaas boys en HSV´69 het samen uitvechten.
De eerste wedstrijd werd gewonnen door Nicolaas Boys en was de 2de wedstrijd niet meer van toepassing want HSV´69 wist nog wel te winnen maar dat was ook hun enige overwinning deze ochtend.  NSV´46 kreeg de wisselbokaal uitgereikt van Anneke Mol en zal hem volgend jaar weer mogen verdedigen.

Uitslag Bart Mol Toernooi
1. NSV´46 14 pnt