NSV ’46 maatje groot voor Zevenhoven bij seizoensopening

Zevenhoven heeft de eerste wedstrijd onder leiding van Chris Snatersen met een nederlaag afgesloten. Na 4 trainingen stond vandaag de eerste wedstrijd in de strijd om de RTV Lokaal Bokaal op het programma bij NSV ’46. NSV bleek over 90 minuten de betere partij, is momenteel verder dan het “nieuwe” Zevenhoven en ging uiteindelijk met een 5-0 overwinning aan de haal. Bij rust was de stand nog 1-0.
Aankomende donderdag speelt Zevenhoven zijn tweede wedstrijd. Dan treedt het op eigen veld aan tegen Nieuwkoop, aanvang 19.30 uur.

Opstelling Zevenhoven: Jordy Aartman; Jeroen Haverkamp (50. Koen Akerboom), Daan Brouwer, Erik Luijben, Nick Vis; Raymond Wens, Robin Leliveld (50. Damon Boon), Wesley Fransen; Mitchel Pijpers ©, Ruben Plaisier (35. Leon Kampman / 75. Robin Leliveld), Berry Peters